Back from vacation!

Har precis anlänt till träningsläger vid Wiesensee. Där kommer det löpas, svettas och styrketränas så det står härliga till.
3 träningar om dagen väntar och det ska bli framförallt bli skönt att komma igång med det som är mitt arbete igen. Att träna, helst fotboll då men ibland för man helt enkelt acceptera att en försäsong är viktig för fitnessen resten av året. Och jag tänker ABSOLUT inte klaga på den sydländska försäsongen. 1 månad istället för 3,5. Tack för det.

Rummet ser lika fint ut som ifjol och enda skillnaden är att jag i år är rumskamrat med Ramazan "Rambo" Özcan. Vi har ju under årets lopp tappat många utav de jag hängde relativt mycket med. Christoph Janker, Zsolt Löw osv. Och av de nya är det ganska mycket unga spelare som tillkommit. Vilket inte alls är negativt men jag tror väl knappast jag blir bästa kompis med en 18 åring:)

Nu ska jag iväg och köra vårt första fotbollspass för säsongen. Intressant och kul. Uppdatering från träningslägret kommer hela tiden under veckan.

Bis dann.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0