Träningsläger nr 2

Så, då har man anlänt till Leogang, Österrike för att finslipa formen inför säsongen. Detta är alltså vårat andra träningsläger där vi mer koncentrerar oss på de taktiska bitarna och som jag sa verkligen finslipar formen inför den kommande bundesliga starten.

Vi har fått en mycket intressant öppning med Bayern München hemma, Leverkusen borta och Schalke hemma som de 3 första matcherna. Blir tufft men samtidigt väldigt kul att det smäller på direkt!

Sitter och funderar på att det var här i Leogang det en gång började, min hoffenheim karriär.  Efter många om och men och förhandlingar hit och dit skrev jag i juli 2007 på för TSG 1899 Hoffenheim. Många var kanske tveksam till mitt beslut att gå till 2 divisionen efter min faktiska succe i norska Tippeligan men det kändes verkligen rätt att skriva på och resten är ju som sagt historia. Så mycket man fått uppleva i Hoffenheim tror jag är få förunnat och är nog verkligen något jag kommer minnas när man ser tillbaka på karriären!

Nu ska man när och äta österrikisk middag. Brukar bjuda på braaaa krubb här i Leogang.

Grüsse!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: J

How to do a screenshot: Alt+print then copy+paste into word! :-D

2009-08-24 @ 09:32:12
Postat av: J

no luck with Mainz it seems, ironic-pitiful oooooohhhhhh!

2009-10-05 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0