Shopping och testspiel.

I måndags var jag och Johanna i vår absoluta favorit stad i Tyskland, Stuttgart. Blev en hel del shoppande och mysande. En sak som även är bra, tycker jag, är att allt ligger relativt utspritt. Du får gå och strosa mycket och därmed se en hel del av staden om du vill få med dig så mycket som möjligt av shoppingen. Av och till slinker det ner en och annan godbit på vägen med. Mmmmmmmmmm.....

 Affärer som kan föreslås för den som är på besök är: Abseits, Bungalow, Breuninger land och Fischer (För Ladies).

Tidigare ikväll har vi spelat vår första träningsmatch (testspiel) med. Mötte ett motsvarande div 5 lag i sverige och vann med 9-0. De var så dåliga att man verkligen funderade om man någonsin kommer tycka det är roligt att spela på en sådan nivå. Men det klart, det säger jag nu med mina 26 bast. Vänta tills jag är 40. Då är det nog andra visor....

Längtar till serien börjar måste jag medge. I år ska man stångas med de stora. Ska bli så j............. kul.

Johanna fasen vad goda smoothies du gör.

Hoppas det blir bra väder på lördag. Blir kanske ett dopp i något så ovanligt som en sjö i Tyskland.

Auf wiederhören... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0