bom bom. swap swap.

Har knappt orkat tänka på att skriva något i bloggen under denna vecka. Vi tränar 3 ggr varje dag och det är mest fys och löpning. Dock måste jag medge att kroppen ändå känns relativt bra efter en sådan lång semester som vi haft. Känner mig pigg och kry och fick höra från tränaren igår att det såg "richtig gut" ut från min sida. Bara att ånga på...

Annars är det underbart här nere. Fint väder, bra mat och ett grymt hotell.

Nu ska jag och min rumskamrat, Zsolt Löw, dra ner på dagens andra pass. Fotboll. Klockan är 10.15

Återkommer....

Ps. Ser framemot min lediga dag på måndag. Shopping och mysdag i Stuttgart med min fru. Love it. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0