Wilkommen

Äntligen har jag jag kommit igång med denna blogg. Fick idéen då jag i vintras läste en artikel i någon härnösands tidning gällande stigsjö och nyöppnandet av den gamla affären vid skolan. Tänkte att det kanske kan vara intressant för lokalt folk att få lite närmare inblick i min fotbollskarriär och livet i övrigt. Är definitivt inget geni vad gäller skriv teknik eller så utan här kommer det mest handla om hur det är att vara fotbollsproffs och vad jag har fått uppleva osv. Kommer definitivt bidra med en del Stigsjö nostalgier då jag kan och självklart kommer även gamla och nya bilder florera på sidan.
 
Som sagt, ÄNTLIGEN och på återseende!!! 



image2

Kommentarer
Postat av: äntligen!

ett litet steg för Pelle, ett stort steg för Stigsjö!

2008-02-24 @ 21:39:12
Postat av: Anonym

Hej Pelle
Ska bli kul att få höra från ditt proffsliv. Kan du berätta hur en "vanlig" dag på jobbet kan se ut och hur ni tycker det är nere i Tyskland.

Ha det bra/Lennart

2008-02-25 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0