Jades

Underbar helg har det varit. Fredag slog vi Kaiserslautern borta med 2-0 och befäste vår 2 plats i ligan. Igår hängde jag med några lagkamrater i Heidelberg. Idag och imorrn har vi ledigt från träning men jag ska till anläggningen och träna lite. Jag menar söndagar brukar ju ändå bara vara en dag då du kollar tv hela tiden så tänkte att man kan ju få ut ngt vettigt av dagen istället.
Imorrn dock ska jag och Johanna åka till Düsseldorf och shoppa. Tydligen ska det vara en grym shopping stad där JADES ska vara en fantastisk affär. Ser framemot det, hoppas plånboken gör detsamma...

Är det förresten någon som vet när Entourage kommer på tv skärmen igen? Världens bästa serie med världens längsta paus...

Önskelista
1. Nya jeans
2. Torsk för Mainz och Freiburg
3. Bättre väder


Tschüssll
image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0